Regulament

REGULAMENTUL OFICIAL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOȚIONALĂ “Marathon”

Perioada de desfășurare 06 martie 2018 – 30 noiembrie 2018

 

REGULAMENTUL OFICIAL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOȚIONALĂ

“Marathon”

Perioada de desfășurare 05 martie 2018 –  30 noiembrie 2018

  1. CADRUL LEGAL.

Campania promoțională este organizată sub forma “Loteriei publicitare”, astfel cum este aceasta reglementată de prevederile Ordonanței de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 603 din 31.08.2007.

Prezentul Regulament de participare, denumit în continuare „Regulament Oficial”, este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant, acesta putând fi consultat pe site-ul oficial al campaniei, la secțiunea Regulament – www.marathoncompetition.ro.

  1. ORGANIZAREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE

Organizatorul campaniei promoționale „Marathon” este societatea PERNOD RICARD ROMANIA S.R.L., cu sediul în București, strada Verzișori nr. 52, sector 4, cod poștal 40301, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J40/3859/2000, având cod unic de înregistrare RO12938183, fiind înregistrată la AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 29962, denumită în continuare „Organizatorul”,

Campania promoțională „Marathon” este o competiție de mixologie dedicată barmanilor români, organizată în 6 orașe din România, pe parcursul anului 2018. Această campanie va fi structurată în 6 etape, iar fiecare dintre acestea va avea ca tematică un anumit brand de băuturi spirtoase din portofoliul Pernod Ricard și al partenerilor Pernod Ricard (Absolut, Beefeater, Jameson, Olmeca Altos și Havana Club).

Câștigătorii locului întâi din fiecare etapă organizată vor beneficia de o experiență de brand completă, aceasta însemnând un training în orașul de proveniență al brand-ului implicat în finala pe care au câștigat-o, precum și o experiență la festivalul Tales of Cocktails organizat în orașul New Orleans din Statele Unite ale Americii (S.U.A.), ediția 2019.

Campania promoțională se desfășoară în conformitate cu prezentul Regulament Oficial, care este obligatoriu pentru toți participanții.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial prin întocmirea unui act adițional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunțul prealabil de prezentare a acestora la adresa web marathoncompetition.ro. Anexele sau actele adiționale la prezentul Regulament, încheiate după data începerii campaniei promoționale, vor face parte integrantă din acesta.

  1. DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE.

Campania promoțională se va desfășura se va desfășura în 6 orașe din România, în perioada 06 martie 2018 – 30 noiembrie 2018, după cum urmează:

Oraș Tematică/Brand Data
Cluj Jameson 20 martie 2018
Timisoara Absolut 24 aprilie 2018
Constanta Shot Sprint 12 iunie 2018
Brașov Beefeater 18 septembrie 2018
Iasi Havana Club 23 octombrie 2018
București Olmeca Altos 20 noiembrie 2018
  1. DREPTUL DE PARTICIPARE.

Campania promoțională este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul sau reședința în România, cu vârsta mai mare de 18 ani împliniți până la data începerii Campaniei promoționale, care se înscriu în perioada Campaniei promoționale la loteria publicitară și care respectă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumiți în continuare “Participanți”).

Nu sunt eligibili pentru a participa la prezenta Campanie promoțională salariații și nici rudele acestora de gradul 1, 2 sau 3, care lucrează în cadrul societății organizatoare Pernod Ricard Romania S.A.

Participarea la această Campanie promoțională implică acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

Participanții care se vor înscrie la Campania promoțională, în condițiile stabilite de prezentul Regulamentul Oficial, și care vor fi declarați câștigători în urma implementării procedurii descrise la pct. 9 de mai jos, vor putea câștiga unul dintre următoarele 2 tipuri de premii:

  1. Premiul etapei– 6 premii care constau într-o experiență de brand în orașul de origine al brand-ului specific etapei castigate sau într-un voucher valoric:
    • Etapa Timisoara – Absolut > experiență la Ahus, Suedia
    • Etapa Brasov – Beefeater > experiență la Londra, Anglia
    • Etapa Constanța – Shot Sprint > un voucher în valoare de 1500 euro pentru achiziționarea de ustensile de bar, din magazinul online de pe adresa web https://eu.cocktailkingdom.com/?___store=eu_en sau https://www.cocktailian.de/
    • Etapa Cluj  – Jameson > experiență la Midleton, Cork, Irlanda
    • Etapa Bucuresti – Olmeca > experiență la Jalisco, Guadalajara, Mexic
    • Etapa Iasi – Havana Club > experiență la Cardenas, Havana, Cuba

 

  1. Premiul final – 1 singur premiu care constă într-o experiență completă laTales of the Cocktails  în New Orleans,  U.A., ediția 2019 – https://talesofthecocktail.com/.

Premiile etapei se vor da pe loc la finalul fiecărui eveniment, în timp ce premiul final va fi acordat la finalul competiției, după încheierea celor 6 etape.

În timpul competiției, barmanii acumulează puncte care contează pentru premiul final. Șansa pentru premiul final crește odată cu participarea fiecărui participant la cât mai multe finale de etapă.

Barmanul care a câștigat o finală de etapă nu va mai putea să câștige o alta, dar va putea acumula puncte. Daca punctajul barmanului care a câștigat o finală este mai mare decât al câștigătorului din următoarea, acesta va câștiga un premiu complementar din partea sponsorilor și punctele îi sunt adunate la profilul pe care l-a creat pe site-ul Marathon în momentul înscrierii.

Premiul final se va acorda după finalizarea tuturor finalelor de etapă și va reveni barmanului cu cel mai mare punctaj final.

De asemenea, sponsorii vor pune la dispoziție câte 5 locuri de cazare pentru fiecare oraș în parte:

  • Etapa Iași: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  • Etapa Timișoara: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  • Etapa Constanța: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  • Etapa Brașov: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  • Etapa Cluj Napoca: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  • Etapa București: Primii 5 participanți înscriși pana la data transmisa pe site-ul marathoncompetition.ro primesc cazare din partea organizatorului
  1. VALOAREA PREMIILOR.

Organizatorul PERNOD RICARD ROMANIA S.R.L. va suporta exclusiv costurile pentru cazarea în orașele din țară a primilor 5 barmani care se înscriu la fiecare etapă, respectiv costul pentru transport către țara unde participanții desemnați câștigători vor avea parte de experiența de brand sau către orașul New Orleans, în cazul Premiul final.

Item Cost estimativ/buc. Buc. Total estimativ
Cazare Iași 100 euro 5 500 euro
Cazare Timișoara 100 euro 5 500 euro
Cazare Constanța 100 euro 5 500 euro
Cazare Brașov 100 euro 5 500 euro
Cazare Cluj 100 euro 5 500 euro
Cazare București 100 euro 5 500 euro
Bilete de avion 700 euro 7 4.900 euro
Voucher ustensile de bar 1500 euro 1 1500 euro
Total Estimativ 9400 euro

Costurile pentru cazare în țările de destinație, precum și cele cu mâncarea sau alte facilități vor fi suportate de Brand Owner-ul Global care va acorda premiul (Absolut, Beefeater, Olmeca, Havana, etc. –  după caz).

  1. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE.

Fiecare etapă a competiției Marathon este împărțită în:

  1. înscrierile online și calificarea pentru participarea la eveniment;
  2. evenimentul Marathon (finala).
  1. Calificări online.

Înscrierea participanților în competiție se va face pentru fiecare etapă în parte cu cel târziu cu 5 zile înainte de data la care va avea loc etapa respectivă.

Fiecare participant trebuie să înscrie pe site-ul Marathon un cocktail creat după o rețetă proprie, cu care vrea să participe în finală (cocktail-ul nu se mai poate schimba). Cocktail-ul trebuie sa fie o rețetă originală, creație proprie, cu baza alcoolică specifică pentru fiecare etapă și să includă obligatoriu și un sortiment de piure sau sirop din gama Monin.

Pe site, participantul va înscrie rețeta cocktail-ului, creație proprie, împreună cu poza cocktail-ului, poza participantului, precum și câteva informații despre evoluția lor profesională și date personale (nume, adresă de e-mail, telefon, data nașterii, oraș natal, oraș de reședință, profesia, locația unde lucrează, ani de experiență).

Numărul maxim de participanți care pot trece în etapele desfășurate în fiecare dintre orașele menționate este de 15 barmani.

  1. Evenimentul Marathon – Finala

Pentru aceasta probă se vor califica 15 dintre barmanii înscriși pe www.marathoncompetition.ro și prin aplicația Marathon Competition.

Barmanii trebuie să prezinte și să prepare cocktail-ul înscris pe site; cocktail-ul trebuie să fie o rețetă originală, creație proprie, cu baza alcoolică specifică pentru fiecare etapă și care să includă obligatoriu și un sortiment de piure sau sirop din gama MONIN.

Băutura va fi preparată în 3 exemplare, câte unul pentru fiecare membru al juriului. Fiecare barman va avea 3 minute de pregătire a ingredientelor și a ustensilelor, respectiv 10 minute de prestație. În timpul prestației, barmanul va trebui să prezinte băutura sub forma unui speech – ingrediente folosite, despre sinergia ingredientelor, inspirație și alte informații.

Ordinea intrării în finală se va face prin tragere la sorți.

Juriul va avea următoarea componență:

  • Marian Porumb – Castigatorul editiei 2017 Marathon Competition
  • Alexandru Ciomartan – Owner FIX MAD cocktail bar;
  • Ionuț Frangulea – Brand Ambasador pe România la MONIN.

 

 

 

 

  1. CONDIȚII DE PARTICIPARE.
  1. Calificări online.
  • Cocktail-ul cu care participanții se înscriu în competiție pe site-ul rotrebuie sa fie o rețetă originală, creație proprie, cu baza alcoolică specifică pentru fiecare etapă și care să includă obligatoriu și un sortiment de piure sau sirop din gama MONIN;
  • Rețeta originală, creație proprie, nu trebuie să conțină mai mult de 7 ingrediente, iar cantitatea minimă a bazei alcoolice folosită în rețeta proprie este de 40 ml și cel puțin un sortiment din gama Monin cu un minim de 20 ml;
  • Gheața nu este considerată un ingredient decât dacă i se oferă alte arome;
  • Orice tip de garnish trebuie să fie comestibil, dacă garnish-ul atinge conținutul cocktail-ului va fi considerat ingredient, mai puțin twist-uri de citrice, spriguri de mentă sau busuioc și flori comestibile;
  • Barmanii se vor limita la ingredientele comune care se găsesc în fiecare bar. Folosirea de produse home made (bitter, infuzii de orice fel, siropuri, piureuri, marmelade, gemuri, dulceață)nu este permisă.
  1. Eveniment
  • Vesela folosită trebuie să se încadreze în normele de igienă ale Uniunii Europene. Vesela permisă este orice tip de pahar, vas/ boluri, ceașcă, carafe din ceramică/ lut, sticlă, inox, metale prețioase sau neprețioase;
  • Butaforiile de orice fel nu sunt acceptate și duc la depunctare, excepție făcând coaster-ele de orice tip;
  • Dacă rețeta proprie înregistrată de fiecare barman pe site-ul ronu este aceeași ca cea prezentată în finala sau dacă vesela folosită la înregistrare este diferită de cea folosită în finală, concurentul este descalificat.
  • Participanții vor veni cu propriile ustensile, pahare și alte ingrediente decât cele puse la dispoziție de către organizator: portofoliul de produse Pernod Ricard, range-ul de siropuri și piureuri MONIN, precum și gheata, lămâi, lime, portocale, ananas, mentă și busuioc.
  • Ținuta obligatorie: uniformă clasică de barman, cămașă, vestă, pantalon clasic (fără blugi și fără pantofi sport) casual smart. Nerespectarea dresscod-ului va atrage depunctarea;
  • Nu se vor accepta alte băuturi spirtoase sau lichioruri de la alți importatori (sponsors only)– excepție făcând orice tip de bitter aromatizat, soft drink, bere, vin sau fructe.
  • Etapa Shot Sprint

 

  • Pentru această probă trebuie preparată o singură rețetă prin metodele clasice de mixat și servită sub forma a 10 shot-uri. Fiecare shot trebuie să fie egal și să aibă o cantitate cuprinsă între 20 ml (minim) și 60 ml (maxim);
  • Nu este permisă flambarea shot-urilor sau răcirea acestora cu azot lichid;
  • Servirea trebuie să fie dinamica și poate să conțină elemente de serving flair;
  • Cantitatea minimă de alcool folosit este de 60 ml și 40 ml de sirop sau piure din gama MONIN;
  • Baza alcoolica trebuie să fie unul dintre brandurile Absolut, Beefeater, Jameson, Olmeca Altos sau Havana Club.
  • Din juriul pentru această probă vor face parte alți 6 membri, pe lângă cei anunțați inițial, recrutați din rândul consumatorilor. Punctajul acordat de 6 membri noi ai juriului va influența cu 50% punctajul final al primit de fiecare concurrent;
  1. CADRU DE PUNCTAJ.

 

Toți concurenții din cadrul fiecăreia dintre cele 6 probe vor fi evaluați conform cadrului de punctaj descris mai jos:

Nume participant: 0 pct 5 pct 10 pct 15 pct 20 pct Observații
Nume cocktail slab mediu bine f.bine excelent
TEHNIC
Interacțiunea cu juriul (speech)
Igiena
Tehnica de lucru
Rețeta
Impresia generală
SENZORIAL
Gust
Consistență
Miros
Aspect
Sinergie
Pahar
Garnish
Compoziție
Prezența bazei alcoolice
Prezența ingredient MONIN
REȚETA PROPRIE
Originalitate
Inovație
TIMP
Pentru fiecare 30 de secunde care depășesc timpul stabilit se scad 5 puncte.

 

Ingrediente necorespunzătoare portofoliului sponsorului duce la descalificare, cum ar fi alte brand-uri de băuturi spirtoase și lichioruri, siropuri sau piureuri de la branduri concurente – excepție făcând orice tip de sirop, bitter aromatizat, soft drink, bere, vin, fructe.

 

  1. ANUNȚAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR.

Câștigătorii premiilor etapei vor fi anunțați pe loc, la finalul fiecărui eveniment, în timp ce câștigătorul premiului final va fi anunțat în mod public la finalul ultimului eveniment Marathon, la încheierea competiției, spre finalul anului 2018.

Ținând seama de durata de un an de zile calendaristice, beneficiarii premiilor vor pleca către țările de destinație în funcție de programele de vizitare disponibile ale fiecărui brand în parte, iar perioada de plecare este între anul 2018 și finalul anului 2019.

  1. RECOMANDARI PENTRU CONSUM RESPONSABIL.

Organizatorul Campaniei promoționale, societatea Pernod Ricard România S.A., recomandă și susține consumul responsabil de băuturi alcoolice. Cantitatea maximă recomandată pentru o persoană este de 2 sticle pe săptămână sau trei băuturi pe bază de tărie pe seară. 

  1. RĂSPUNDERE.

Prin participarea la prezenta Campanie promoțională, participanții sunt de acord să respecte Regulamentul Oficial, precum și toate deciziile luate de Organizator și colaboratorii acestuia în toate problemele legate de implementarea Campaniei promoționale.

Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru validitatea datelor personale furnizate de către participanți, inclusiv pentru situațiile în care participanții declară că au vârsta de cel puțin 18 ani împliniți până la data începerii Campaniei.

Organizatorul Campaniei promoționale nu își asumă răspunderea pentru înscrierile care nu se supun condițiilor prezentului Regulament Oficial și nici nu va acorda premiile în baza unor înscrieri neconforme. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii promoționale nu își asumă răspunderea pentru nicio cauză liberă de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la această Campanie.

  1. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE.

Prin participarea la Campania Promoțională „Marathon” și prin furnizarea în mod direct, liber și informat a datelor personale, participanții își exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor lor personale în scopuri de marketing, la includerea acestora în baza de date activă a operatorului PERNOD RICARD ROMÂNIA S.R.L., operator înregistrat la ANSPDCP cu prelucrarea și transferul datelor sub nr. 29962 pentru scopuri de reclamă, marketing, publicitate și statistică și confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului campaniei.

În urma participării barmanilor în cadrul competiției Marathon, Pernod Ricard Romania și partenerii competiției vor avea dreptul să folosească toate rețetele cocktail-urilor prezente în competiție în viitoare campanii online și offline.

Următoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promoționale pentru toți participanții: nume, prenume, oraș natal, oraș de reședință, data nașterii, mail, număr de telefon, poză. Scopurile utilizării bazei de date sunt pentru organizarea competiției. Operatorul se obligă ca datele personale să nu fie dezvăluite către terți, cu excepția împuterniciților săi, partenerilor săi contractuali, companiilor din același grup sau autorităților publice, potrivit legislației.

Participanților la Campania promoțională le sunt garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special următoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces la date;
  2. Dreptul de intervenție asupra datelor;
  3. Dreptul de opoziție în mod gratuit și facil, fără nicio justificare;
  4. Dreptul la informare;
  5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale.

Aceste drepturi pot fi exercitate la cererea Participanților, adresată în scris, sub semnătura și data, pe adresa Operatorului:  Str. Verzisori, 52, Bucuresti-Sector 4, Bucuresti. Operatorul, în cadrul termenului prevăzut de lege, respectiv în termen de 15 zile de la primirea solicitării, se obligă să transmită solicitantului un răspuns, prin care să:

  • Confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu date personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an;
  • Rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor legii nr. 677/2001 privind protecția datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date;
  • înceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului, care se opune prelucrării.
  1. TAXE ȘI IMPOZITE.

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură în legătură cu acestea fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.

Orice alte cheltuieli care nu sunt acoperite în mod specific de acest Regulament Oficial vor fi suportate de către câștigători.

Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la campania promoțională se vor rezolva pe cale amiabilă, sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului Pernod Ricard Romania S.R.L.

  1. ÎNCETAREA CAMPANIEI PROMOȚIONALE.

Prezenta Campanie promoțională va înceta prin ajungere la termen. De asemenea, aceasta poate înceta în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a o continua.

Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, apărut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial și care împiedică partea sau părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existență a cazului de Forță Majoră, confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.

Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1.351 și urm. Cod Civil. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existența acesteia participanților Campaniei, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

 

Semnatar,

Pernod Ricard România SRL